Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Bij Riooltechniek Klaver pakken we elk probleem gestructureerd aan: eerst maken we een duidelijke afspraak, daarna inspecteren we de situatie zorgvuldig om de oorzaak vast te stellen. Vervolgens voeren we de benodigde werkzaamheden professioneel en efficiënt uit, en laten alles netjes achter. Gedurende het hele proces houden we je op de hoogte en zorgen we voor een duidelijke prijsopgave, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.
Zit er garantie op de werkzaamheden?
Bij Riooltechniek Klaver geven wij standaard 3 maanden garantie op het ontstoppen van rioleringen, afvoeren en leidingen in jouw woning. Treedt dezelfde verstopping binnen deze periode opnieuw op, dan komen wij kosteloos terug om het probleem te verhelpen.
Onze garantie geldt onder de voorwaarde dat de klant de aanbevolen preventieve maatregelen opvolgt om nieuwe verstoppingen te voorkomen.
Let op: de garantie geldt niet wanneer uit inspectie blijkt dat er sprake is van beschadigde of slecht aangelegde leidingen of wanneer er vaste obstakels in de afvoer aanwezig zijn, zoals beton, boomwortels of ijsvorming.
Voor werkzaamheden zoals het verleggen, vervangen of volledig aanleggen van riolering bieden wij een garantietermijn van 2 jaar. Zo ben je verzekerd van betrouwbare oplossingen, zowel op korte als langere termijn.
Onze garantie geldt onder de voorwaarde dat de klant de aanbevolen preventieve maatregelen opvolgt om nieuwe verstoppingen te voorkomen.
Let op: de garantie geldt niet wanneer uit inspectie blijkt dat er sprake is van beschadigde of slecht aangelegde leidingen of wanneer er vaste obstakels in de afvoer aanwezig zijn, zoals beton, boomwortels of ijsvorming.
Voor werkzaamheden zoals het verleggen, vervangen of volledig aanleggen van riolering bieden wij een garantietermijn van 2 jaar. Zo ben je verzekerd van betrouwbare oplossingen, zowel op korte als langere termijn.
Hoe kan ik afrekenen?
Bij Riooltechniek Klaver betaal je direct na de uitgevoerde werkzaamheden aan de monteur. De monteur maakt ter plaatse een werkbon op en daarna ontvang je een factuur per e-mail met een iDEAL-betaallink.
Daarnaast is het ook mogelijk om te betalen via een QR-code, zodat je snel en eenvoudig kunt afrekenen.
Daarnaast is het ook mogelijk om te betalen via een QR-code, zodat je snel en eenvoudig kunt afrekenen.
Wat als de verstopping niet opgelost kan worden?
Bij Riooltechniek Klaver betaal je alleen als wij het rioolprobleem daadwerkelijk hebben verholpen. Lukt het ons niet om de verstopping op te lossen, dan betaal je niets.
Soms ontdekken we tijdens de inspectie dat de oorzaak buiten onze directe invloed ligt, bijvoorbeeld door oude of beschadigde leidingen of vaste obstakels zoals beton, wortels of ijs in de afvoer. In dat geval bespreken we altijd eerst de situatie met je en sturen we een vrijblijvende offerte voor de eventuele verdere werkzaamheden. Zo weet je precies waar je aan toe bent en kom je nooit voor verrassingen te staan.
Soms ontdekken we tijdens de inspectie dat de oorzaak buiten onze directe invloed ligt, bijvoorbeeld door oude of beschadigde leidingen of vaste obstakels zoals beton, wortels of ijs in de afvoer. In dat geval bespreken we altijd eerst de situatie met je en sturen we een vrijblijvende offerte voor de eventuele verdere werkzaamheden. Zo weet je precies waar je aan toe bent en kom je nooit voor verrassingen te staan.

















