Bekijk ook de Top 10 aannemers in St.-Annaparochie
arrow_backNaar Top 10 aannemers in St.-Annaparochie
+
Bouwbedrijf Lont B.V.
8,6
(47 reviews)
place
De Wissel 19, St.-Annaparochie
timelapse101 jaar in bedrijf
grade
Bouwgarant Keurmerk
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Bij Lont geloven we dat bouwen meer is dan het stapelen van stenen. Wij bouwen bewust aan een leefbare wereld, met oog voor de wereld om ons heen en leveren uitsluitend topkwaliteit. Met 100 jaar ervaring zijn we een begrip in Noord-Nederland. We ontwikkelen, bouwen, innoveren, restaureren en beheren in diverse sectoren. Onze aanpak is gebaseerd op vakmanschap, innovatie en ondernemerschap, altijd gericht op het bijdragen aan een leefbare samenleving.
Bij Lont is bouwen geen doel op zich, maar een manier om bij te dragen aan een leefbare samenleving. We zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid en maken duurzame keuzes met passie en vanuit rentmeesterschap. We investeren in de ontwikkeling van onze vakmensen en stimuleren hun eigen verantwoordelijkheid.
We zijn trots op onze langdurige relaties met klanten, opdrachtgevers, onderaannemers en leveranciers. We geloven in samenwerking en transparantie, en streven altijd naar het creëren van het meest waardevolle eindproduct.
Bij Lont zijn we zuinig op onze mensen, onze spullen, onze toegewijde partners, én op onze streek. We vieren dit jaar ons 100-jarig jubileum en blijven ons inzetten voor een duurzame en leefbare wereld. Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Vraag dan nu een vrijblijvende offerte aan.
Aannemers met een Top Score behoren, dankzij hun goede reputatie, tot de beste dienstverleners op Trustoo.
Vorige awards
Top Score 2024
Top Score 2022
Top Score 2021
Foto's
Openingstijden
Gesloten - Gaat open op maandag om 08:00
expand_more
Maandag
-
08:00 tot 17:00
Dinsdag
-
08:00 tot 17:00
Woensdag
-
08:00 tot 17:00
Donderdag
-
08:00 tot 17:00
Vrijdag
-
08:00 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse101 jaar in bedrijfstar47 reviewspeople_outline100 medewerkers
Lid van
BouwNuBouwend NederlandWoningborgBouwgarant
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLidmaatschap BouwNu deze maand geverifieerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Daniel Dijkstrastarstarstarstarstar
4 mrt. 2025 google
Ik zou eerst niet klagen maar ja het is een opstapeling van irritaties en maar bellen van kastje naar de muur. Na de verbouwing Sleutel niet terug gegeven wellicht kwijt, ramen zijn geplaatst maar geen ramenwasser drap en verf op de ramen, schoonmaak bedrijf in badkamer geweest die meer schade heeft gemaakt dan verbetering. Ook plattedak voor en achterhuis niet ff aangeveegd. binnen huis laten ze gemaakte troep lekker op de grond liggen elke dag ruimen niks op in al die weken komt er op het laatst noch 1 om te stofzuigen LOL. Zelfs een drup verf in de het tapijt woonkamer en kit op de deurmat (ze hebben afdek spul voor vloer gebruik dat dan). En huis opgeleverd terwijl het niet af was, voorraam moest noch erin geen vloerisolatie en was noch niet klaar met verven. Ik snap dat jullie de uitvoerder zijn dus zijn jullie verantwoordelijk. Ik moet nu noch steeds vloer isolatie hebben want het bedrijf wist niet dat ze mijn sleutel bij lont konden halen. Verder wel leuke mensen die daar werken maar totaal geen leiding, of dagelijks controle van werkzaamheden.
Hilde Solliestarstarstarstarstar
4 feb. 2025 google
Mijn ervaring met Bouwbedrijf Lont is ronduit teleurstellend. De communicatie was vanaf het begin slecht.Tijdens de bouw ging werkelijk alles mis van vloer tot plafond. Er werden fouten gemaakt die makkelijk voorkomen hadden kunnen worden als hier beter zicht op was geweest. Hier gesprekken over gehad met een hoop dat er verbetering in zou zitten.
Tot overmaat van ramp bleek ook de afronding een drama. Na oplevering waren er talloze punten die niet goed of nauwkeurig waren afgewerkt en vooral de ruimtes brandveilig afwerken was/ is niet gedaan. Contact krijgen om deze zaken op te lossen blijkt een drama.
Kortom, als je op zoek bent naar een betrouwbaar bouwbedrijf dat kwaliteit levert én bereikbaar is, raad ik Lont absoluut niet aan. Een zeer frustrerende ervaring waar we nog steeds mee zitten.
Daarom voel ik mij genoodzaakt om deze review te plaatsen.
Peter Algrastarstarstarstarstar
6 jun. 2024 google
Hoe graag ik ook anders zou beoordelen, bouwbedrijf LONT is niet bekend met het begrip klanttevredenheid. Zoals in de titel valt te lezen is de kopers begeleiding bij een nieuwbouwwoning prima, niks op aan te merken. In eerste instantie lijkt de geleverde kwaliteit ook erg goed. Maar, zoals waarschijnlijk bij elk nieuwbouwproject, komen er na enkele maanden kleine gebreken optreden. LONT biedt hiervoor de mogelijkheid een servicemelding via hun site in te schieten. Dat lijkt een goed systeem; je doet je melding, ontvangt een bevestiging per mail (dat je melding binnen afzienbare tijd wordt opgepakt) en lijkt daarmee snel geholpen te worden. De praktijk laat een ander beeld zien. Het is gebruikelijk dat je soms weken tot maanden niks hoort. Als je er achteraan belt reageert men verbaast en laat weten de melding snel op te pakken. Ook dan is het vaak nog weken stil. Heeft LONT wat van de klant nodig, dan heb je binnen een dag een reactie. Is het andersom, dan blijft het lang stil. De communicatie is ook niet 'je van het'. Het is lastig communiceren met medewerkers die bouwtechnisch eigenlijk onvoldoende zijn onderlegd en oplossingen aandragen die niet mogelijk zijn. dat leidt ertoe dat de klant vaak zelf met de 'expert' een en ander moet afstemmen. Kortom: op het vlak van communicatie, nazorg en klanttevredenheid verdient LONT geen ster. De ster die ik geef is voor de begeleiding aan de voorkant. Werk aan de winkel LONT..
Peterstarstarstarstarstar
16 mei 2024 klantenvertellen.nl
Kopers begeleiding top, nazorg dramatisch! - Hoe graag ik ook anders zou beoordelen, bouwbedrijf LONT is niet bekend met het begrip klanttevredenheid.
Zoals in de titel valt te lezen is de kopers begeleiding bij een nieuwbouwwoning prima, niks op aan te merken. In eerste instantie lijkt de geleverde kwaliteit ook erg goed. Maar, zoals waarschijnlijk bij elk nieuwbouwproject, komen er na enkele maanden kleine gebreken optreden. LONT biedt hiervoor de mogelijkheid een servicemelding via hun site in te schieten. Dat lijkt een goed systeem; je doet je melding, ontvangt een bevestiging per mail (dat je melding binnen afzienbare tijd wordt opgepakt) en lijkt daarmee snel geholpen te worden. De praktijk laat een ander beeld zien. Het is gebruikelijk dat je soms weken tot maanden niks hoort. Als je er achteraan belt reageert men verbaast en laat weten de melding snel op te pakken. Ook dan is het vaak nog weken stil. Heeft LONT wat van de klant nodig, dan heb je binnen een dag een reactie. Is het andersom, dan blijft het lang stil. De communicatie is ook niet 'je van het'. Het is lastig communiceren met medewerkers die bouwtechnisch eigenlijk onvoldoende zijn onderlegd en oplossingen aandragen die niet mogelijk zijn. dat leidt ertoe dat de klant vaak zelf met de 'expert' een en ander moet afstemmen.
Kortom: op het vlak van communicatie, nazorg en klanttevredenheid verdient LONT geen ster. De ster die ik geef is voor de begeleiding aan de voorkant.
Werk aan de winkel LONT..