Bekijk ook de Top 10 keukenspecialisten in Heerenveen
arrow_backNaar Top 10 keukenspecialisten in Heerenveen
+
Grando Keukens Heerenveen
8,1
(40 reviews)
place
Beurtschip 14, Heerenveen
timelapse16 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Bij Grando Keukens Heerenveen draait alles om jouw droomkeuken. In onze showroom ontdek je de eindeloze mogelijkheden die wij bieden. Of je nu houdt van een landelijk moderne stijl of een greeploos design, wij hebben het allemaal. Wij nemen de tijd om jouw wensen te bespreken en deze om te zetten in een prachtig ontwerp. Ook voor keukenrenovaties ben je bij ons aan het juiste adres. Wij streven naar perfectie en 100% klanttevredenheid door kwalitatieve keukens te leveren die voldoen aan de hoogste eisen van functionaliteit, duurzaamheid en design. Onze ervaren keukenadviseurs voorzien je graag van praktisch en passend advies. Kom langs bij Grando Keukens Heerenveen en laat ons jouw droomkeuken realiseren. Vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan!
Expertise
SpoelbakkenKranenKeukenbladKeukenfrontenkeukenapparatuurKeukenontwerpKeukenmontageShowroomKeukenverkoopNieuwe keukenSanitairKeukenrenovatieRenovatie keukenkastjes en -deurtjesVervanging van keukenbladPlaatsing van keukenapparatuurOverige keukenwerkzaamheden
Loading Title
Loading Content Row
Loading Content Row
Loading Content Row
Openingstijden
Vandaag geopend - Sluit om 17:30
expand_more
Maandag
-
Gesloten
Dinsdag
-
10:00 tot 17:30
Woensdag
-
10:00 tot 17:30
Donderdag
-
10:00 tot 17:30
Vrijdag
-
10:00 tot 17:30
Zaterdag
-
10:00 tot 17:00
Zondag
-
Gesloten
Ervaring & vakmanschap
timelapse16 jaar in bedrijfstar40 reviewspeople_outline3 medewerkers
Lid van
CBW-erkend
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLidmaatschap CBW deze maand geverifieerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
Kevinstarstarstarstarstar
9 apr. 2025 google
Op 15 juni hebben wij een keuken gekocht bij Grando Heerenveen en hier hebben we spijt als haren op ons hoofd van gekregen. De verkoper gaf voor de verkoop aan dat Grando altijd wil "ontzorgen" en dat is verre van gelukt. Ze zouden voor ons het installatiewerk, de keuken en de pvc-vloer verzorgen. De verkoper was op de hoogte van onze volledige verbouwing en kon aan deze planning voldoen.
Het installatiewerk gebeurde maar niet; meermaals contact met de verkoper gehad. Uiteindelijk zijn er twee installateurs langs geweest; zij gaven aan geen tijd te hebben om dit te doen. Hierdoor noodgedwongen zelf een installateur moeten regelen. Hierna contact gehad met de verkoper om voor het plaatsen van de keuken dit nog te controleren. Dit zouden ze doen, maar dit is nooit gebeurd.
De keuken en vloer moesten vooraf volledig zijn betaald; met terugwerkende kracht weten we nu waarom.
Op 11 november kwam de monteur langs voor de plaatsing van de keuken. Het installatiewerk moest iets aangepast worden. Er bleek een afzuigkanaal van de afzuiging te ontbreken en de kookplaatkasten waren voor een normale inductieplaat, niet voor een dikke inductieplaat met afzuiging. Hierdoor paste de besteklade niet. De monteur kon niet verder met de keuken.
De monteur heeft op dat moment contact gehad met de eigenaar van Grando Heerenveen. Tijdens dit gesprek hoorde ik hoe de eigenaar (toen nog zonder aanleiding) over ons sprak. Dit was allesbehalve netjes en er werd naar de monteur behoorlijk wat bij elkaar gelogen over zogenaamde afspraken.
De dag erna hebben wij met onze verkoper in de vestiging van Heerenveen gesproken. Alles werd ontkend en hij wist plots nergens van af. Dat de kookplaatkast niet klopte bij de kookplaat was ons probleem. Nieuwe kasten konden we wel kopen en de oude kasten konden we op de slaapkamer zetten; dit was tenslotte ons eigendom, werd er gezegd. Over de afzuiging was volgens hem nooit gesproken, maar later was dit toch weer afgeraden en dus wel besproken. De besteklade moest maar op kniehoogte, was de mededeling. Het installatiewerk hadden we verkeerd gedaan en dat zou onze fout zijn geweest. Dat zij dit verzuimd hadden, was niet waar; wij zouden de installateur hebben weggestuurd, was het antwoord.
Uiteindelijk tot een oplossing gekomen om de bestaande kasten aan te passen. Dit zou voor onze eigen rekening zijn, werd aanvankelijk gezegd. Deze aanpassing van de kasten zou binnen twee weken binnen zijn. Na meermaals telefonisch contact en afspraken die niet nagekomen werden (monteur die niet komt opdagen en steeds niet teruggebeld wordt wanneer dit was afgesproken) duurde dit uiteindelijk twee maanden.
Op 6 januari is onze keuken verder afgemaakt; toen ontbraken er wederom onderdelen. De Quookerkraan was defect geleverd; dit moesten we zelf maar met Quooker gaan regelen. We hebben zelf een monteur via Quooker weten te regelen. De keuken konden we vanaf die dag wel gebruiken.
Na wederom twee maanden van verschillende keren dat de monteur niet kwam opdagen terwijl je er wel voor thuis bleef, en na verschillende telefoongesprekken, hebben we de rechtsbijstand ingeschakeld voor advies. Wij kwamen er gezamenlijk niet meer uit. We vonden het netjes om onze verkoper daarvan op de hoogte te brengen; we kregen wederom een nonchalante en tikje arrogante houding. Tot onze verbazing stond er toen wel binnen een week een monteur op de stoep. Het extra werk hebben ze dan toch ook maar niet doorberekend naar ons. Wederom bleek er een onderdeel verkeerd te zijn besteld en dus moest er wederom een afspraak worden gemaakt met de monteur.
Uiteindelijk heeft Grando Heerenveen meer dan 5 maanden over de installatie van de keuken gedaan, waarbij wij 2,5 maand geen keuken hebben gehad. Talloze telefonische afspraken zijn niet nagekomen, keer op keer kwam er niemand opdagen, keer op keer de schuld bij een ander leggen (de monteur of bij ons) en een monteur die in totaal 6 keer langsgekomen is met onvolledig of onjuist bestelde onderdelen. Het motto 'ontzorgen' is niet gelukt, werkelijk een drama bedrijf...
Lieskestarstarstarstarstar
2 jan. 2025 google
Hele mooie zaak. We zijn er goed geholpen en genieten nog dagelijks van onze mooie keuken.
Jitze Bosgrastarstarstarstarstar
1 jan. 2025 google
Heel erg blij met onze nieuwe keuken en koffiehoek. Uitstekend geadviseerd door Andre en Albert met dit als resultaat. Ze hebben alle tijd voor ons genomen en we hebben voor een scherpe prijs zaken kunnen doen. Zeker een aanrader.
Hermie De Leeuwstarstarstarstarstar
10 jun. 2024 google
Meedenkend bedrijf. Wij hebben een afspraak gemaakt en werden ongelooflijk goed geholpen. Er werd meegedacht, er werden mooie en bruikbare ideeën aangedragen. Men nam uitgebreid de tijd voor ons en we hadden geen dwang om ook direct de handtekening te zetten. Aanrader als u een keuken en/ of badkamer zoekt!!