Mijn naam is Jan Overeem.
Ik heb 11 jaar ervaring als hekwerkmonteur, 6 jaar ervaring als monteur van leuningsystemen en de laatste 4 jaar voordat ik dit bedrijf begon ben ik monteur van woningaanpassingen geweest, waarvan de meeste onder de WMO regeling vallen.
Nu er vanuit de overheid wordt gestimuleerd om in Uw huidige situatie te blijven wonen, is het van nog groter belang om dit comfortabel en veilig te doen.
Ik richt me dan ook vooral op de KLEINERE woningaanpassingen,
welke in de meeste gevallen niet meer vergoed worden door de overheidsbezuinigingen (WMO).
Tevens kan ik U wel een offerte opmaat geven voor woningaanpassingen welke wel vergoed worden door de WMO
Mijn streven is om een veilige maar zeker passende woningaanpassing bij de klant te realiseren.
Ik wil U dan ook graag een breed assortiment aanbieden met vele mogelijkheden.
Neemt U dus ook een kijkje in mijn webwinkel.
timelapse13 jaar in bedrijfstar12 reviewspeople_outline1 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews van andere bronnen
info_outline
A Tstarstarstarstarstar
4 jan. 2025 google
Voor sanitaire voorzieningen opgeroepen. Ze hebben kennis van zaken en leveren top werk. Zelfs 1 jaar na installatie was hun service uitstekend! 5 sterren waardig.
Leontine Houpperichsstarstarstarstarstar
1 jan. 2025 google
De firma Overeem heeft bij ons naar volle tevredenheid twee toiletten verhoogd . De firma is zeer goed bereikbaar ; heeft een goed product, goed en kundig personeel en houden zich aan de afspraken. Kortom een 10 .
Ferry Kolkmanstarstarstarstarstar
10 jul. 2024 google
Aso in het verkeer
Bumperkleven, afsnijden volgas nog even inhalen waar dit niet mag en eigenlijk ook niet kon.
Slechte reclame
Mieke Bothstarstarstarstarstar
2 jul. 2024 google
Een elektrische deur plaatsen zonder anti klem systeem in een senioren woning omdat het zo op de papieren stond. Vervolgens gaat het elektrische systeem stuk, kan ik al maanden niet fatsoenlijk naar buiten met mijn rolstoel en word ik gedwongen om mijzelf fysiek te overbelasten. Ik als gebruiker krijg amper tot geen contact en de gemeente zeggen ze dat alles is geregeld terwijl dat niet zo is. Ik zit al vanaf aug in deze situatie en als ik ze dan niet telefonisch te pakken krijg geef ik wel een recensie want ik ben er goed klaar mee. 1 vd medewerkers stond wel een keer zonder afspraak voor mijn deur, toevallig was ik thuis maar dat mag niet de manier van werken zijn toch?