Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Werkwijze in 3 stappen:
1. Kennismaken en inventariseren
- 30 minuten video call via Google Meet.
- Bespreken van doelen en uitdagingen.
- Snelle SEO-scan van je website en concurrentie.
- Eerlijke inschatting van kansen en benodigde SEO-inspanning.
2. Analyse en voorstel doornemen
- Diepgaande analyse van je SEO-data.
- Opstellen van een concreet voorstel met werkzaamheden en kosten.
- Eventuele technische vereisten worden vooraf besproken.
- Voorstel wordt gedeeld via e-mail en indien gewenst telefonisch toegelicht.
3. Start SEO-traject
- Toegang verlenen tot Google Analytics, Search Console en CMS.
- Traject op maat met doorgaans drie fasen:
A. Voortraject: technische audit en/of zoekwoordenonderzoek.
B. Middentraject: optimalisatie van structuur en bestaande pagina’s.
C. Eindtraject: nieuwe content en autoriteitsopbouw.
Ook mogelijk: herstel na Google-updates, losse audits of optimalisatie van Google Bedrijfsprofiel
1. Kennismaken en inventariseren
- 30 minuten video call via Google Meet.
- Bespreken van doelen en uitdagingen.
- Snelle SEO-scan van je website en concurrentie.
- Eerlijke inschatting van kansen en benodigde SEO-inspanning.
2. Analyse en voorstel doornemen
- Diepgaande analyse van je SEO-data.
- Opstellen van een concreet voorstel met werkzaamheden en kosten.
- Eventuele technische vereisten worden vooraf besproken.
- Voorstel wordt gedeeld via e-mail en indien gewenst telefonisch toegelicht.
3. Start SEO-traject
- Toegang verlenen tot Google Analytics, Search Console en CMS.
- Traject op maat met doorgaans drie fasen:
A. Voortraject: technische audit en/of zoekwoordenonderzoek.
B. Middentraject: optimalisatie van structuur en bestaande pagina’s.
C. Eindtraject: nieuwe content en autoriteitsopbouw.
Ook mogelijk: herstel na Google-updates, losse audits of optimalisatie van Google Bedrijfsprofiel