checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Mebo Hekwerken en Poorten

Mebo Hekwerken en Poorten.jpg
8,0
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half
(12 reviews)
place
Stoofweg 10, Ellemeet
timelapse55 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Modern hekwerk Mebo hekwerken is dealer geworden van Kopal, de specialist in hoogwaardige aluminium schuifpoorten.Uniek aan deze schuifpoorten is dat de geleiding van deze poorten gebeurt via een rollenstel die in de onderbalk is ingebouwd. Dankzij de ruime, duurzame wielen in kunststof glijdt de poort bijzonder soepel en geruisloos.Ook de krachtige en onderhoudsvrije motor is onzichtbaar ingewerkt in de onderbalk. In tegenstelling tot een externe motor is deze beschermd tegen vandalisme en weersinvloeden.Uiteraard zijn de aluminium hekken ook te leveren in dubbele poorten, inlooppoorten en paneelhekwerk. Alle hekwerken zijn volbad verzinkt en dubbellaags gepoedercoat.
Expertise
Stalen hekwerkenDubbelstaafmat hekwerkGaashekwerkSpijlenhekwerkSchuttingHouten hekwerkenSierhekwerkToegangspoortBalkonhekwerkTuinhekParticulierZakelijkEnkelstaafmat of dubbelstaafmat hekwerkSchutting of tuinhekToegangs- of inrijpoortAnder soort hekwerk
Foto's
hekwerk_ellemeet_Mebo_Hekwerken_en_Poorten_2.jpghekwerk_ellemeet_Mebo_Hekwerken_en_Poorten_3.jpghekwerk_ellemeet_Mebo_Hekwerken_en_Poorten_4.jpghekwerk_ellemeet_Mebo_Hekwerken_en_Poorten_5.jpghekwerk_ellemeet_Mebo_Hekwerken_en_Poorten_6.jpghekwerk_ellemeet_Mebo_Hekwerken_en_Poorten_7.jpg
Openingstijden
Openingstijden onbekend
Ervaring & vakmanschap
timelapse55 jaar in bedrijfstar12 reviewspeople_outline1 medewerkers
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.
Reviews
info_outline
Goed3,6
starstarstarstar_halfstar
12 reviews

Reviews van andere bronnen
info_outline
Sandra Moissonstarstarstarstarstar
9 dec. 2024 google
Dit bedrijf kan u best mijden. Mijn ervaring was en is schandalig, en dat is zacht uitgedrukt. Ik heb bij deze zaak hekwerk en elektrische poorten besteld. Kostprijs 31,000 €. Daarvoor heeft men met een veel te zware kraan mijn parking vernield, de tegels naast mijn berging vernield, de afval op mijn pas ingeplant plantenperk gegooid waardoor bijna alle planten vernield zijn, grote greppels gelaten waar de omheining werd geplaatst, en mijn poorten met beschadiging op de lak hebben geplaatst. Ook de zwarte boordstenen die ze hebben vernield zijn gewoon vervangen door bredere grijze boordsteen, zonder meer. De tuinverlichting is geplaatst met de kabel 2 cm onder de grond. De spotjes op de oprit waren niet waterdicht, iets wat ik had aangekaart en zou opgelost worden. Huisnummer ontbreekt en een intercom was er ook niet, ondanks dat dit was afgesproken. Toen ik dit meedeelde kon men mij een intercom aanbieden, nog eens 1250€, welke ik heb laten plaatsen. Geen uitleg, vertrokken...twee weken later deed de poort waar de intercom geplaatst was het niet meer. De poort ging maar 40 cm open, terug dicht, en dan automatisch terug op tot ongeveer 30 CM. Ik kon deze enkel nog sluiten door de stroomschakelaar uit en aan te zetten, en dan met de afstandsbediening de poort dicht te doen. Deze kon dus niet meer worden gebruikt, wat ik ook op 3 mei heb gemeld. Op 19 mei kwam ik tot de conclusie dat de bel het ook niet meer deed. Toen ik deze ging testen kreeg ik leukweg de melding dat het belkrediet op was!! Zij hadden een deurbel geplaatst die belkrediet nodig heeft en via het provider netwerk werkt, iets wat ik nooit zou goedkeuren want ik heb 95% van de tijd geen ontvangst in huis, enkel wifi, wat Mebo wist, en ik zou nooit betalen zodat mensen kunnen aanbellen. Ik heb toen ook gemeld dat dit niet was meegedeeld en ik de bel niet wou! Let wel, tussen 3 mei en 19 mei was er nog niemand langs gekomen om iets te herstellen of af te werken. Dat hoeft blijkbaar niet voor zo een beetje geld...Op 24 mei moest ik melden dat GEEN ENKELE POORT nog werkte. Het vocht in de verlichting gaf kortsluiting en het was onmogelijk de zekering terug aan te zetten. Geen stroom op de poorten, wij zaten zo goed als opgesloten. Op 4 juni, dus 11 DAGEN na het melden van het tweede probleem en 5 weken na het melden van het eerste, zijn ze pas ter plaatse gekomen om de zaken te herstellen!! Toen hebben ze ook de bel ter waarde van 1250€ terug meegenomen en beloofd de openstaande zaken te komen herstellen. Op 17 juni heb ik zelf gevraagd achter mijn teruggave voor de bel, geweigerd. Komen niet meer, antwoorden niet meer. Een jaar later begon de linkse poort te kraken. Erkend bedrijf laten nakijken. De vijs was doorgedraaid dus had Mebo de poort enkel met silicone bevestigd, en deze was er langzaam aan het afschuiven. Vorig jaar gingen de poorten niet meer open. Opnieuw erkend bedrijf laten komen, en deze wisten te zeggen dat de verkeerde motoren waren gebruikt voor de poorten en dit probleem zich zou blijven voordoen, wat de dag van vandaag opnieuw het geval is. Kostprijs per interventie, 500€, kostprijs nieuwe motoren, 2500€. Mebo is hier van op de hoogte maar reageert helaas niet. Geen respect voor de klant. U bent gewaarschuwd.
Toon bronnenexpand_more
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend