checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
+

Service Groep Oost

Service Groep Oost.jpg
8,3
score_fullscore_fullscore_fullscore_fullscore_half
(12 reviews)
place
Fuutweg 15, Nijverdal
timelapse17 jaar in bedrijf
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend
Over onsErvaringReviews
Neem contact op via:
Introductie
Onze specialisatie garandeert een snelle service door doorgewinterde monteurs die het voorkomen en oplossen van storingen en problemen tot in de perfectie beheersen. Service Groep Oost opereert vanuit de Nijverdalse vestiging van Van Dijk en houdt zich uitsluitend bezig met service en onderhoud aan technische installaties van particulieren en in utiliteitsgebouwen. Deze specialisatie garandeert een snelle service door doorgewinterde monteurs die het voorkomen en oplossen van storingen en problemen tot in de perfectie beheersen. De hele organisatie is ingericht op snel reageren en een puur persoonlijke benadering van individuele klanten, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Uw vraag wordt dus nooit doorkruist door een goot project . waarvan de oplevering voor de deur staat.
Expertise
GeisersBoilersWeekendservice24-uur serviceVervangingInstallatieReparatieCentrale Verwarming (CV)OnderhoudscontractOnderhoudGecertificeerdKeuringInstallatie & AansluitingKortsluitingSchakelaarsStoringsdienstWoningbouwVentilatieParticulierenBedrijvenZonnepanelenCV-installatieBoilerGeiserInstallatie / VervangingReparatie / OnderhoudMontagewerkInstallatiewerkReparatiesSchoonmaak en opruimklussenOverige klussen
Foto's
klusjesman_nijverdal_Service_Groep_Oost_2.jpg
Openingstijden
Openingstijden onbekend
Ervaring & vakmanschap
timelapse17 jaar in bedrijfstar12 reviewspeople_outline4 medewerkers
Lid van
Echte Installateur
Checklist
info_outline
checkmarkKVK gegevens gecontroleerd.checkmarkLidmaatschap InstallQ deze maand geverifieerd.
Reviews
info_outline
Zeer goed4,3
starstarstarstarstar_half
12 reviews

Reviews van andere bronnen
info_outline
Z Vstarstarstarstarstar
7 mei 2024 google
Wij hebben het contact met één van de receptionistes als zeer onvriendelijk ervaren. Uitleg vragen over onduidelijke facturering wordt niet op prijs gesteld. De miscommunicatie wordt volledig bij ons als klant gelegd. Voor ons een reden om over te stappen naar een ander bedrijf voor de service van onze ketel.
Toon bronnenexpand_more
checkGratis en vrijblijvendGratis en vrijblijvend