U bent volledig vrij om de uitvaartorganisatie te kiezen die bij u past en die als eerste te bellen!
Ik werk met leveranciers die een hoge kwaliteit aan diensten leveren. De facturen van mijn leveranciers reken ik één op één door aan mijn opdrachtgevers. Zo betaalt u altijd de werkelijke prijs van bijvoorbeeld de kist, ik werk zonder provisies en ook kortingen van leveranciers reken ik direct terug aan de klant.
Daarnaast reken ik een vast tarief voor mijn dienstverlening. Ik kijk niet op de klok, u krijgt de tijd die u nodig heeft voor het afscheid.
Begraven of cremeren is het enige wat er verplicht is volgens de wet, de invulling van alles erom heen bepalen de nabestaanden en dan is echt bijna alles mogelijk.




















