Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Jij snapt dat marketing een doorlopende activiteit is. Dat er structuur in moet zitten, waardoor je gericht aan duurzaam succes werkt.
Wij ontwikkelen de marketing van jouw bedrijf vanaf de basis. We doen eerst een nulmeting. Ben je al verder? Dan slaan we stappen over of vullen enkel de ontbrekende punten in. We werken vervolgens stap-voor-stap, onderbouwd, op basis van prioriteit, aan jouw marketing.
Hoe we de beste keuzes maken? Door te valideren. Dat betekent eerst op kleine schaal meerdere opties testen. De meest winstgevende aanpak? Die schalen we op.
Zo sluiten we onzekerheden over investeringen uit.
Lees de omschrijving en infographic bij de foto's voor onze volledige werkwijze.
We werken in de volgende maandelijkse vorm tegen een vast bedrag aan je marketing of vindbaarheid in Google en AI. Onze marketingpakketten starten vanaf €1.710,- per maand.
Spreekt deze vorm jou aan? Plan dan via de contactpagina op onze website een gratis adviesgesprek van een half uur.
Wij ontwikkelen de marketing van jouw bedrijf vanaf de basis. We doen eerst een nulmeting. Ben je al verder? Dan slaan we stappen over of vullen enkel de ontbrekende punten in. We werken vervolgens stap-voor-stap, onderbouwd, op basis van prioriteit, aan jouw marketing.
Hoe we de beste keuzes maken? Door te valideren. Dat betekent eerst op kleine schaal meerdere opties testen. De meest winstgevende aanpak? Die schalen we op.
Zo sluiten we onzekerheden over investeringen uit.
Lees de omschrijving en infographic bij de foto's voor onze volledige werkwijze.
We werken in de volgende maandelijkse vorm tegen een vast bedrag aan je marketing of vindbaarheid in Google en AI. Onze marketingpakketten starten vanaf €1.710,- per maand.
Spreekt deze vorm jou aan? Plan dan via de contactpagina op onze website een gratis adviesgesprek van een half uur.
Hoeveel ervaring heb je in deze branche?
Acht volle jaren. Met grafische vormgeving meegerekend? Twaalf. Waarvan drie jaar gericht op het starten en begeleiden van startups. Onze sciencebased marketing en SEO aanpak bied meer zekerheid voor jou als KB of MKB bedrijf. We hebben meer data en investeren meer in cursussen en tools, zo heb jij maximale zekerheid van resultaat. We onderscheiden ons daarin van alle andere marketing bureaus en SEO/GEO/AIO en andere search bureaus. Wij zijn hierdoor onderaan de streep gegarandeerd goedkoper.
Waarom ben je begonnen met dit type werk?
Ik ben erin gerold. Ik startte als grafisch designer, waar ik opgemerkt werd voor mijn concepten. Zo ben ik bij management communicatie terechtgekomen. Ik was altijd al gefascineerd door neuropsychologie. Mijn passie daarover werd opgemerkt door het grootste MKB netwerk in NL (BeUnited).
Wat er toe leidde dat ik door heel Nederland presentaties gaf over de Neuropsychologie toepassen in marketing. Het innovatienetwerk vroeg me vervolgens workshops te geven voor Start-ups. Een wereld waarin websites en marketing een grote rol spelen.
Zo ben ik daar in gerold. In marketing, teksten, communicatie en innovaties kan ik mijn kennis over neuropsychologie goed toepassen voor betere resultaten. De laatste 2 jaar ben ik als logisch vervolg verder gerold in de niche SEO (zoekmachine marketing).
Uiteindelijk heb ik deze kennis gebundeld in pakket vorm. Waarbij ik werk volgens principes uit de start-up wereld i.c.m. neuropsychologie en de nieuwste inzichten uit het marketing landschap.
Wat er toe leidde dat ik door heel Nederland presentaties gaf over de Neuropsychologie toepassen in marketing. Het innovatienetwerk vroeg me vervolgens workshops te geven voor Start-ups. Een wereld waarin websites en marketing een grote rol spelen.
Zo ben ik daar in gerold. In marketing, teksten, communicatie en innovaties kan ik mijn kennis over neuropsychologie goed toepassen voor betere resultaten. De laatste 2 jaar ben ik als logisch vervolg verder gerold in de niche SEO (zoekmachine marketing).
Uiteindelijk heb ik deze kennis gebundeld in pakket vorm. Waarbij ik werk volgens principes uit de start-up wereld i.c.m. neuropsychologie en de nieuwste inzichten uit het marketing landschap.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Dat hoeven ze niet. Ik moedig klanten aan te vergelijken. Elke online marketing bureau heeft zijn eigen werkwijze. Een werkwijze die bij jou als individu moet passen.
De opbouw van onze werkwijze en onderbouwing? Die lees je in de omschrijving: sciencebased. De maandelijkse marketeer is geen 'quick-fix' voor een Facebook of LinkedIn campagne. Mensen die hier voor kozen? Die kiezen nu juist voor ons. Ze geven aan 'alles geprobeerd te hebben', maar wat zij merken is dat essentiële vragen voor marketingsucces zoals: "Welke waarde creëer je voor de klant?" nooit gesteld zijn.
Wij richten ons op een stevige fundering, gevolgd door korte sprints ter validatie. Winstgevende campagnes? Die schalen we op. Dat geeft zekerheid bij elke stap én op termijn, maar duurt langer aan de start.
We werken lang samen met klanten. Er moet daarom een wederzijdse klik zijn. De visie moet matchen.
Laten we het vergelijken met een huis. Als een klant geen goede fundering wil? Dan bouwen we geen huis.
De opbouw van onze werkwijze en onderbouwing? Die lees je in de omschrijving: sciencebased. De maandelijkse marketeer is geen 'quick-fix' voor een Facebook of LinkedIn campagne. Mensen die hier voor kozen? Die kiezen nu juist voor ons. Ze geven aan 'alles geprobeerd te hebben', maar wat zij merken is dat essentiële vragen voor marketingsucces zoals: "Welke waarde creëer je voor de klant?" nooit gesteld zijn.
Wij richten ons op een stevige fundering, gevolgd door korte sprints ter validatie. Winstgevende campagnes? Die schalen we op. Dat geeft zekerheid bij elke stap én op termijn, maar duurt langer aan de start.
We werken lang samen met klanten. Er moet daarom een wederzijdse klik zijn. De visie moet matchen.
Laten we het vergelijken met een huis. Als een klant geen goede fundering wil? Dan bouwen we geen huis.
Welke relevante opleidingen of trainingen heb je gevolgd?
Grafische vormgeving (Sint Lucas)
Management Communicatie (Fontys)
Digital marketing academy (Beeckestijn Business school)
Schrijven voor het brein (Beeckestijn Business school)
Basis + gevorderde certificaten voor SEO Beeckestijn Business school
White hat SEO (High Voltage SEO)
Google workshop certificaat
Basis + gevorderde certificaten voor SEMrush (SEO) - zoekmachine marketing Google.
Vele andere SEO en marketingcursussen (oplopend tot €10.000 per cursus.
Management Communicatie (Fontys)
Digital marketing academy (Beeckestijn Business school)
Schrijven voor het brein (Beeckestijn Business school)
Basis + gevorderde certificaten voor SEO Beeckestijn Business school
White hat SEO (High Voltage SEO)
Google workshop certificaat
Basis + gevorderde certificaten voor SEMrush (SEO) - zoekmachine marketing Google.
Vele andere SEO en marketingcursussen (oplopend tot €10.000 per cursus.
Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Wij werken in de vorm van SEO pakketten en marketingpakketten vanaf €1.710,- per maand. We adviseren elk (M)KB bedrijf zo snel mogelijk naar €3.500,- per maand te groeien, maar kleiner te beginnen. Schalen doe je pas als je een goed gevoel hebt en resultaat ziet. De meeste klanten schalen daarom na 5-12 maanden op. Op dat punt zie je al hoeveel het oplevert en is het niet erg meer om meer te investeren in SEO/GEO of marketing als je weet dat het nóg meer oplevert.
We richten ons op klein testen, valideren en succesvolle toepassingen opschalen.
Je hebt altijd eerst een gratis advies gesprek van een half uur. Hierin kan je al jouw vragen stellen. Deze kan je plannen via de agenda module op de contactpagina van De maandelijkse marketeer.
We richten ons op klein testen, valideren en succesvolle toepassingen opschalen.
Je hebt altijd eerst een gratis advies gesprek van een half uur. Hierin kan je al jouw vragen stellen. Deze kan je plannen via de agenda module op de contactpagina van De maandelijkse marketeer.
Op welke recente opdracht ben je trots en waarom?
We zijn trots op veel cases, dit zijn er enkele:
• In 4 maanden alle top 10 posities rondom horloges voor een startend horlogemerk.
• Van 0 naar 111+ sollicitanten per maand in 1.5 jaar via de website van een uitzendbureau en meerdere nieuwe werkgevers (+ in ChatGPT boven het bekend uitzendbureau Olympia staan)
• Van 0 naar 5k omzet per maand in <9 maanden met een webshop. 3,5 jaar na deze mijlpaal hebben zij een winkel kunnen openen vanwege het marketingsucces
• We werden verdubbeld in budget door een multinational klant om internationaal mee te denken, ondanks dat er al een marketingbureau zat voor de internationale marketing en SEO.
• In 4 maanden alle top 10 posities rondom horloges voor een startend horlogemerk.
• Van 0 naar 111+ sollicitanten per maand in 1.5 jaar via de website van een uitzendbureau en meerdere nieuwe werkgevers (+ in ChatGPT boven het bekend uitzendbureau Olympia staan)
• Van 0 naar 5k omzet per maand in <9 maanden met een webshop. 3,5 jaar na deze mijlpaal hebben zij een winkel kunnen openen vanwege het marketingsucces
• We werden verdubbeld in budget door een multinational klant om internationaal mee te denken, ondanks dat er al een marketingbureau zat voor de internationale marketing en SEO.
Welk advies zou je geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit jouw branche?
Wees alert op wat er gevraagd wordt.
Wordt er bijvoorbeeld gevraagd:
• Wie je doelgroep is en welke waarde je aan de doelgroep biedt?
• Of je als organisatie met personeel kosten wilt verlagen?
• Hoe jouw bedrijf rekening houdt met groeipijnen en voorbereidingen op groei?
• Wat je kansen, risico's en kritische aannames zijn?
• Wat je al gedaan hebt en waarom dat 'niet werkte'?
Overige:
• Worden er berekeningen gemaakt zonder dat deze gebaseerd zijn op tests?
• Snap jij wat er uitgelegd wordt? En wordt wat jij niet snapt duidelijk uitgelegd?
• Wordt er direct een oplossing gepresenteerd? Of wordt er doorgevraagd waarom je een bepaalde oplossing wilt? (Ofwel: Wordt de vraag achter de vraag achterhaald?)
• Wordt er met je meegepraat (ego gestreeld) of wordt je kritisch bevraagd?
• Als er gouden berg beloofd worden.. Waar zijn deze dan op gebaseerd?
Tot slot.
Kijk of het bedrijf en de visie bij je past en er een wederzijdse klik is. Dit is key in elke goede samenwerking.
Wordt er bijvoorbeeld gevraagd:
• Wie je doelgroep is en welke waarde je aan de doelgroep biedt?
• Of je als organisatie met personeel kosten wilt verlagen?
• Hoe jouw bedrijf rekening houdt met groeipijnen en voorbereidingen op groei?
• Wat je kansen, risico's en kritische aannames zijn?
• Wat je al gedaan hebt en waarom dat 'niet werkte'?
Overige:
• Worden er berekeningen gemaakt zonder dat deze gebaseerd zijn op tests?
• Snap jij wat er uitgelegd wordt? En wordt wat jij niet snapt duidelijk uitgelegd?
• Wordt er direct een oplossing gepresenteerd? Of wordt er doorgevraagd waarom je een bepaalde oplossing wilt? (Ofwel: Wordt de vraag achter de vraag achterhaald?)
• Wordt er met je meegepraat (ego gestreeld) of wordt je kritisch bevraagd?
• Als er gouden berg beloofd worden.. Waar zijn deze dan op gebaseerd?
Tot slot.
Kijk of het bedrijf en de visie bij je past en er een wederzijdse klik is. Dit is key in elke goede samenwerking.