Hoeveel ervaring heb je in deze branche?
Wij hebben 33 jaar ervaring als bureau. Als je de werkervaring van onze 17 merk -en communicatiemakers bij elkaar optelt dan hebben we samen 340 jaar ervaring.:)
Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Wij zijn een bureau van 3 stappen, dat er voor zorgt dat jij als een lopend vuurtje bij je doelgroepen terecht komt.
1. Originele Brand Identity.
We maken samen van je bedrijf een merk op basis van Cultuur en kermwaarden. Deze vertalen we door naar middelen voor een offline en een online experience.
2. Waarmaken Brand Boosters.
Wij worden de regisseurs van je eigen communicatiekanalen. Zo focus jij je op je eigen business en weet je dat Social Media, Nieuwsberichten, Nieuwsbrieven en magazine professioneel door Spiegel gemaakt worden.
3. Resultaatgericht Brand Campaigns
Vanuit Brand Boosters merk je al dat er meer aandacht is. Je krijgt meer en leukere opdrachten. Het kan zijn dat we voor producten, arbeidsmarkt of lanceringen van nieuwe diensten een keer extra moeten blazen voor een lopend vuurtje. Dan zetten we campagnes in via betaalde kanalen.
1. Originele Brand Identity.
We maken samen van je bedrijf een merk op basis van Cultuur en kermwaarden. Deze vertalen we door naar middelen voor een offline en een online experience.
2. Waarmaken Brand Boosters.
Wij worden de regisseurs van je eigen communicatiekanalen. Zo focus jij je op je eigen business en weet je dat Social Media, Nieuwsberichten, Nieuwsbrieven en magazine professioneel door Spiegel gemaakt worden.
3. Resultaatgericht Brand Campaigns
Vanuit Brand Boosters merk je al dat er meer aandacht is. Je krijgt meer en leukere opdrachten. Het kan zijn dat we voor producten, arbeidsmarkt of lanceringen van nieuwe diensten een keer extra moeten blazen voor een lopend vuurtje. Dan zetten we campagnes in via betaalde kanalen.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Als je graag gebruik wilt maken van een fullservice bureau die je helpt digital & offline, die je verrast met excellente kwaliteit, maar niet in prijs. Wij werken op basis van pakketten naar wens, zonder meerwerk.
Op welke recente opdracht ben je trots en waarom?
Wij zijn trots op alle recente opdrachten en merken waarvoor wij mogen werken.
Dat geeft plezier en wat daarin een enorme Boost is, is dat we voor bijvoorbeeld ORO en ROC Ter AA als 30 jaar mogen werken.
Dat geeft plezier en wat daarin een enorme Boost is, is dat we voor bijvoorbeeld ORO en ROC Ter AA als 30 jaar mogen werken.
Welk advies zou je geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit jouw branche?
Kies de partij, waarmee je de beste click hebt en tegelijkertijd voelt dat ze gedreven zijn om met jou een lange termijn resultaat willen realiseren
Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Wij houden zelf niet van financiële verrassingen. Daarom zijn onze pakketten all-in en dat geldt ook voor losse investeringsoverzichten.
Waarom ben je begonnen met dit type werk?
Wij houden er als Spiegel familie van om vrij en origineel na te denken over Identiteiten. Daarom is originaliteit de nummer 1 kernwaarde die iedereen bij Spiegel heeft en waarom wij elke dag met plezier aan de slag gaan met onze mooie merken.