In Admindo vindt u een klein administratiekantoor waar u voor al uw administratieve zaken terecht kunt.
Bij ons krijgt u persoonlijke aandacht en een goede en snelle service.
Welke werkzaamheden kunnen wij u uit handen nemen:
• Het volledig verzorgen van uw financiële boekhouding.
• Het volledig verzorgen van uw loonadministratie.
• Het afhandelen van alle personeelszaken, denk hierbij onder andere aan het opstellen van arbeidsovereenkomsten en afsluiten van pensioenen.
• Het opstellen van jaarrekeningen en rapportages.
• Het verzorgen van o.a. de aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, dividendenbelasting, loonheffingen, successieaangifte, aangifte van schenking.
• Wij helpen startende ondernemers op weg zodat uw onderneming volgens de juiste wettelijke richtlijnen van start gaat.
• Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor het advies van financiële en fiscale aard.
Ook kunnen wij u helpen met uw eigen administratieve taken, om u werk uit handen te nemen, denk hierbij aan:
• Opmaken en verzenden van uw verkoopfacturen.
• Betalingsherinneringen verzenden aan uw klanten.
• Automatische incasso’s voor u verwerken.
Waarom kiest u voor Admindo:
Wij zijn een klein kantoor met de juiste kennis. Bij ons krijgt u persoonlijke aandacht en een goede en snelle service.
Wij zijn gevestigd aan de Van de Reijtstraat 50 te Breda, gemakkelijk bereikbaar en u kunt bij ons gratis parkeren voor de deur.
Spreekt bovenstaande u aan, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op voor een kosteloos kennismakingsgesprek.
Expertise
Administratiekantoor
Volledige boekhouding
Eenmanszaak / ZZP
VOF / Maatschap / CV
BV / NV
Stichting / Vereniging
Aangifte vennootschapsbelasting
Aangifte omzetbelasting / BTW
Aangifte loonheffingen (loonaangifte)
Salarisadministratie
Jaarrekening
Jaarrekening opstellen/controleren
Belastingadvies en -aangifte
Salarisadministratie (payroll)
Openingstijden
Vandaag geopend - Sluit om 17:00
expand_more
Maandag
-
08:30 tot 17:00
Dinsdag
-
08:30 tot 17:00
Woensdag
-
08:30 tot 17:00
Donderdag
-
08:30 tot 17:00
Vrijdag
-
08:30 tot 17:00
Zaterdag
-
Gesloten
Zondag
-
Gesloten
Waarom voor ons kiezen?
check_circlePersoonlijke aandacht.
check_circleSnelle service.
check_circleOndersteuning bij administratieve werkzaamheden.
check_circleGrote service.
check_circleOntvangst met koffie/thee.
Ervaring & vakmanschap
Ervaring
timelapse23 jaar in bedrijf
star8 reviews
people_outline4 medewerkers
timeline31 jaar ervaring
Opleidingen en certificaten
schoolSPD-HEAO
Reviews over Admindo
info_outline
Uitstekend • 4,9
starstarstarstarstar
4 reviews
Reviews van andere bronnen
Bibian Biezeveldstarstarstarstarstar
4 mei 2024 op google
Ontzettend vakkundig en snel geholpen door Admindo bij de (ingewikkelde) belasting aangifte van mijn ouders. Fijn laagdrempelig kantoor. Aanrader! Lees meer
Toon bronnenexpand_more
Gecontroleerd door Trustoo
checkmarkEmail en telefoon gecontroleerd door eigenaar.