Wat houdt flexibele koffie drinken in?
Bij Zarano zijn wij er vooral op uit om onze klanten zo veel mogelijk te ontzorgen. Wij vinden het daarom ook belangrijk dat wij elke maand de juiste hoeveelheid koffie en verbruiksproducten bij jullie achterlaten. Wij doen niet aan minimale afname want wij begrijpen goed dat het best wel eens wat rustiger kan zijn en er minder koffie nodig is, wij begrijpen ook als het drukker wordt dat het volume koffie hier ook van omhoog gaat. Wij passen ons aan op jullie verbruik. Wij leveren dat wat onze klant nodig heeft, niet meer niet minder zo flexibel zijn wij.
Hoe kan ik koffie bestellen
Wij streven ernaar om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Sommigen geven er de voorkeur aan om telefonisch te bestellen, terwijl anderen liever digitaal bestellen. Bij ons ben je aan het juiste adres, ongeacht jouw voorkeur. Je kunt bij ons bestellen via een app, onze website, per e-mail of telefonisch.
Bovendien bieden wij een periodieke service aan waarbij we elke maand bij onze klanten langsgaan om hun voorraad aan te vullen. Deze service is gratis en zorgt ervoor dat je nooit meer zonder koffie komt te zitten.
Bovendien bieden wij een periodieke service aan waarbij we elke maand bij onze klanten langsgaan om hun voorraad aan te vullen. Deze service is gratis en zorgt ervoor dat je nooit meer zonder koffie komt te zitten.
Kan ik ook eerste de koffie komen proeven?
Momenteel hebben we twee showroomlocaties. Eén bevindt zich in Eindhoven en de andere is bij ons hoofdkantoor in Boxtel.
Je bent van harte welkom om op beide locaties een afspraak te maken om persoonlijk met ons kennis te maken en onze koffie te proeven. Ook kunnen we je uitgebreid informeren over de verschillende koffiemachines in ons assortiment. Neem gerust contact met ons op via 0880-787878 om een afspraak te plannen.