Sinds 2023 werk ik als uitvaartverzorger.
Ik help en ontzorg en kom vaak met (nieuwe) ideeën.
Van klanten krijg ik terug dat ik een open houding heb, behulpzaam ben, meedenk.
Dat ik in de omgang plezierig ben.
Mijn doel is dat mensen met een goed gevoel terugkijken op de uitvaart.
Zie ook mijn recensies, als de familie aangeeft dat alles goed en naar wens verlopen is.
Dat ze meer dan tevreden zijn.
Trots, dat ben ik ook, maar vooral blij!
En mijn belangrijkste opleiding is: mijn ervaring, het leven - mijn leven.








































