Wat moet ik zelf nog doen?
Elke maand ontvang je van ons een oplevermail. Jij zorgt ervoor dat alle opgevraagde gegevens elke maand óf elk kwartaal wordt geüpload in het klantenportaal. Wij verzorgen jouw administratie, belastingen, de jaarrekeningen en zijn bereikbaar voor vragen en/of advies.
Kan ik op elk moment opzeggen?
Omdat wij veel tijd besteden aan het opstarten en begeleiden van nieuwe cliënten en het inrichten van de administratie en software hebben wij een minimale looptijd van 12 maanden. Hierna is het contract bij ons maandelijks opzegbaar.
Kunnen jullie ook achterstanden bijwerken?
Wij hebben veel ervaring met het bijwerken van achterstanden in de administratie en belastingen. Soms tot wel 7 jaar terug. Wij brengen altijd eerst de achterstallige werkzaamheden in kaart en sturen jou vervolgens een offerte toe per e-mail. Zo weet je vooraf wat het bijwerken van de achterstanden jou precies gaat kosten. Neem gerust contact met ons op.
Zijn er verborgen kosten?
Bij ons is er geen sprake van verborgen kosten. We sturen vooraf altijd een offerte toe met een duidelijke inhoud van jouw dienstverleningspakket bij ons. Indien er sprake is van meerwerk dat niet in de algemene voorwaarden is geregeld, communiceren wij eventuele bijkomende kosten altijd vooraf.
Krijg ik een factuur voor iedere vraag die ik stel?
Al onze dienstverleningspakketten zijn voorzien van 6 uur per jaar voor vragen en/of advies over de zakelijke administratie en belastingen. 6 uur per jaar is voldoende voor 95% van de ondernemers. De tijd die we besteden aan het opstarten en het inrichten van de administratie wordt niet meegerekend hierin.