Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Ik werk klantgericht waardoor ik het moet hebben van mond op mond reclame. Daarom heb ik het nagelaten om op verschillende platforms zichtbaar te zijn.
Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Qua prijs ben ik niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Wij hanteren prijzen die betaalbaar blijven, maar tegelijkertijd zijn wij ook voorstander van prijzen die moeten passen bij het werk dat wij leveren. Hierdoor hebben we tevreden klanten en zijn wij ook blij.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Omdat wij graag meedenken met klanten. Wij geven altijd meer opties waar klanten uit kunnen kiezen en geven ook waar nodig is, adviezen die klanten over een drempel kunnen helpen.
Welk advies zou je geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit jouw branche?
Ga niet voor goedkoop wat uiteindelijk duurkoop blijkt te zijn. Ga goed het gesprek aan en plan alles goed van tevoren met je aannemer. Vraag ook goed naar nazorg, want een klus is pas klaar als de klant echt tevreden is.
Waarom ben je begonnen met dit type werk?
Een verbouwing is een grote stap voor klanten. Het geeft voldoening om te zien dat klanten tevreden gelukkig kunnen worden met het werk dat wij doen.
Een andere reden is dat communicatie belangrijk is met mensen. Luisteren doen wij uiteindelijk goed.
Een andere reden is dat communicatie belangrijk is met mensen. Luisteren doen wij uiteindelijk goed.