Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Nadat wij een melding van overlijden hebben gekregen wordt ons zorgteam gestuurd. De overledene wordt als eerst verzorgd. Wanneer dat is gebeurd maken we een afspraak om de uitvaart te gaan organiseren. In het eerste gesprek wordt het 'raamwerk' voor de week gemaakt. Dan volgt de uitnodiging. Als dat gedaan is wordt er invulling gegeven aan de dienst of ceremonie.
Welk advies zou je geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit jouw branche?
Ga vooraf op zoek naar wat bij je past. Na een overlijden is de tijd schaars en heb je bovendien te maken met een verlies. Kijk naar waar een bedrijf voor staat, wat stralen ze uit en wat is de werkwijze. Ga vooraf in gesprek zodat je er een gevoel bij hebt of krijgt. Dan hoef je er in een moeilijke tijd niet over na te denken.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Wanneer je de juiste aandacht wenst, dan kies je voor ons. Wij nemen de tijd en geven aandacht met gevoel.
Hoeveel ervaring heb je in deze branche?
Wij hebben een team van elf mensen die allemaal hun eigen ervaring en expertise meebrengen vanuit de uitvaartbranche en die van andere branches. Om die reden kunnen we zeggen dat we experts zijn met een ruime ervaring.
Welke relevante opleidingen of trainingen heb je gevolgd?
Alle verschillende medewerkers hebben theoretische en praktijkopleidingen gevolgd zodat ze hun taak op de juiste manier kunnen uitoefenen.
Wat is handig om te weten over je prijzen (kortingen of extra kosten)?
Wanneer je inzicht in de kosten wilt, dan zouden we eerst een wensenoverzicht voor je moeten maken. Dan kan daarna inzicht in de kosten gegeven worden. Leden hebben recht op een korting.