Hoeveel ervaring heb je in deze branche?
We zijn als Creative Agency al 8 jaar actief op het snijvlak van merkstrategie, branding, development en het maken van activatiecampagnes. Om je merk te transformeren van ongezien naar niet te missen moeten alle gaten die er zijn in de commucatie opgevuld worden met iets waardevols voor jouw publiek. Wij lopen dit proces met je door en zorgen er gegarandeerd voor dat je merk ontploft aan het van de rit.
Op welke recente opdracht ben je trots en waarom?
De activatiecampagne voor de Wolden & Hoogeveen.
Wat begon als een vraag om een creatief idee om mensen te bereiken is helemaal uit de hand gelopen tot een succesvolle multichannel campagne in twee volledige gemeenten.
Het mooiste restultaat is dat we hebben laten zien dat ongeacht hoe overbelicht of wellicht "saai" een probleem is deze interessant gemaakt kan worden door de juiste benadering.
Initieel zou je denken dat een campagne over plastic echt niet boeiend te maken is maar met het juiste inzicht hebben we een interessante hoek weten te vinden om mensen toch te enthousiasmeren om hier iets aan te doen.
Wat begon als een vraag om een creatief idee om mensen te bereiken is helemaal uit de hand gelopen tot een succesvolle multichannel campagne in twee volledige gemeenten.
Het mooiste restultaat is dat we hebben laten zien dat ongeacht hoe overbelicht of wellicht "saai" een probleem is deze interessant gemaakt kan worden door de juiste benadering.
Initieel zou je denken dat een campagne over plastic echt niet boeiend te maken is maar met het juiste inzicht hebben we een interessante hoek weten te vinden om mensen toch te enthousiasmeren om hier iets aan te doen.
Welke relevante opleidingen of trainingen heb je gevolgd?
Wij zijn erop gebrand om de meest geavanceerde marketing en reclame technieken naar het Noorden te halen. Denk aan de laatste trainingen wereldbekende marketing instituut het Ehrenberg bass en merkstrategie trainingen van mensen die direct aan campagnes hebben gewerkt voor onder andere Addidas, Nike, etc.
De manier waarop we marketing en reclame benaderen loopt achter in het noorden. Dat is geen verwijt maar zonde voor de mooie mensen die timmeren aan de weg! Wij snappen dat zij geen tijd hebben om zich dit allemaal tot zich te nemen, daarom doen wij het!
Als jij een product hebt, dan kunnen wij een manier vinden om dit bij de juiste mensen op een boeiende manier binnen te laten komen!
De manier waarop we marketing en reclame benaderen loopt achter in het noorden. Dat is geen verwijt maar zonde voor de mooie mensen die timmeren aan de weg! Wij snappen dat zij geen tijd hebben om zich dit allemaal tot zich te nemen, daarom doen wij het!
Als jij een product hebt, dan kunnen wij een manier vinden om dit bij de juiste mensen op een boeiende manier binnen te laten komen!