Hoelang duurt het bouwen van een gemiddelde website?
Bij de meeste webdesigners moet je zelf de tekst en media aanleveren. Het kan in veel gevallen een tijdrovend proces zijn om dit zelf voor elkaar te krijgen. Even de juiste tekst schrijven doe je namelijk niet zomaar en een goede fotograaf? Waar tover je die vandaan? Bij Plan B Design maken we jouw website van Plan B tot Z. Wij schrijven dus, indien wenselijk, jouw copy en schieten de juiste plaatjes. Wij garanderen dat een gemiddelde website binnen 2 tot 4 weken helemaal af is!
Hoe behaal ik een hogere omzet met mijn webshop?
Een goede webwinkel is snel, kent een duidelijke navigatie en is natuurlijk goed vindbaar. Dit doe je mede door het verwerken van de juiste key words, maar gebeurt voor een heel groot deel ook door goede marketing! Zonder goede reclame wordt het steeds moeilijker om jouw product online aan de man te brengen. De concurrentie wordt simpelweg steeds groter. Even een “winkeltje” openen zit er vandaag de dag niet meer in. Denk dus goed na over hoe jij jouw winkel wilt promoten.
Wat voor foto's heb ik nodig om mijn bedrijf te presenteren?
De reden dat wij meerdere type fotografie machtig zijn, is omdat je er met één type fotografie niet bent. Om jouw bedrijf goed te presenteren moet je denken aan foto’s van het in- en exterieur van je bedrijfspand, producten of diensten en personeel. Heb jij van bovenstaande categorieën voldoende beeldmateriaal? Dan heb je het best goed voor elkaar! Zo niet, dan is het dringend tijd voor een bakkie.
Wat kost het maken van een bedrijfsfilm?
De kosten voor het maken van een volledige bedrijfsvideo hangt voornamelijk af van de omvang van jouw bedrijf en wat je allemaal graag wilt laten zien. Ben je bijvoorbeeld een lokale bakkerij en wil je jouw klanten vooral kennis laten maken met jouw assortiment dan is de kans aanwezig dat het een vrij eenvoudige, maar doeltreffende video kan gaan worden. Heb je een gerenommeerd transport bedrijf en wil je jouw klanten graag laten zien wat er van A tot Z in jouw bedrijf gebeurt, dan is de kans groot dat het een hele gave maar complexe video wordt. Denk bijvoorbeeld aan audio- en visuele bewerkingen, drone shots en royalty free geluids- en muziekfragmenten.
Hoe vaak moet ik berichten posten op mijn social media kanalen?
Als je serieus werk wilt maken van jouw social media dan moet je eerst denken aan een strategie. Wat wil je plaatsen? En wie is je doelgroep? Dat zijn twee vragen die al vrij snel gesteld kunnen worden. Het is voldoende om wekelijks te posten op al jouw social media kanalen, iets vaker is beter. Het is alleen niet voor alle bedrijven mogelijk om meer dan één keer per week echt relevante content te posten. En ga je te lang berichten posten die er simpelweg niet toe doen, dan zul je zien dat jouw loyale fanbase langzamerhand zal afnemen.
Hoe krijg ik meer likes op mijn zakelijke social media pagina's?
Relevante likes, daar draait het om. Likes van je doelgroep dus. Hoe krijg je die? Door waardevolle berichten te plaatsen die jouw doelgroep aanspreken. Doe je dit met regelmaat dan gaan fans je na een tijdje vanzelf volgen en reageren op de berichten die je plaatst. Je kunt bijvoorbeeld een waardevol bericht promoten op Facebook bij een specifieke doelgroep. Op die manier laat je zien wat je te bieden hebt en kom je bij precies de juiste mensen in beeld. Daarmee sla je twee vliegen in één klap, je komt onder de aandacht bij de juiste groep en je verzamelt ook direct e-mailadressen voor jouw e-maillijst.
Waarom zou ik gebruik maken van online ads?
Jouw online domeinen, jouw website(s) en social media kanalen, zijn de fundering van online advertising. Jouw doelgerichte advertenties zorgen ervoor dat jouw doelgroep naar deze domeinen wordt “gefunneld” en daar zoveel mogelijk interactie opzoekt met jouw producten en of diensten. Na deze interactie is het tijd voor conversie. Het is natuurlijk je doel als onderneming om middels goede online ads je omzet te doen verhogen.
Wat kan een unieke huisstijl voor mijn bedrijf betekenen?
Goede branding draagt bij aan een sterke merkbekendheid en bedrijfsidentiteit. Denk aan een opvallende kleur of uniek lettertype, maar ook aan slogan die direct blijft hangen. Dit zijn zomaar een paar voorbeelden die ervoor kunnen zorgen dat jouw doelgroep binnen no-time doorheeft dat het om jouw bedrijf gaat. Zonder een stuk tekst volledig te hoeven lezen of zonder een advertentie helemaal te bekijken weet men mede door bovenstaande herkenbaarheden dat het om jouw merk, bedrijf en product of dienst gaat.
Wat betekend SEO?
Search Engine Optimalisation, of SEO, is een Engelse term die letterlijk vertaalt “zoekmachine optimalisatie” betekend. Dit is een alomvattende term die verschillende werkzaamheden verzamelt. In de grootste zin van het woord heeft het ermee te maken hoe je ervoor kunt zorgen dat je de juiste teksten schrijft. Door sterke teksten zullen meer mensen op jouw website terechtkomen en hopelijk interactie zoeken met jouw product of dienst.