Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Ik ben open, eerlijk en transparant. Ik zal eerst een gesprek voeren om te kijken wat ik voor jou kan betekenen. Vervolgens zal ik een stappenplan maken met de taken voor de komende maand. Deze dienen door jou goedgekeurd te worden voordat ik aan de slag ga. Na het bepalen van de taken zal ik aan de slag gaan en hebben wij maandelijks of wekelijks een gesprek om de voortgang te bespreken.
Op welke recente opdracht ben je trots en waarom?
Een recent project waar we bijzonder trots op zijn, is onze samenwerking met Fotofabriek. In dit project hebben we 15 online marketeers getraind op het gebied van SEO, wat hen heeft uitgerust met de vaardigheden om hun online zichtbaarheid aanzienlijk te verbeteren. Daarnaast zijn we ook trots op ons werk met Huidfonds Nederland, waar we hebben geholpen met het delen van essentiële informatie over de huid. Elk van deze projecten toont onze toewijding aan en vaardigheid in het versterken van de online aanwezigheid van onze klanten.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Wij zijn open, eerlijk en transparant. Dat maakt dat het samenwerken met ons erg goed verloopt.
Welk advies zou je geven aan klanten die op zoek zijn naar een bedrijf uit jouw branche?
Er zijn veel bedrijf die veel beloven. Geloof niet altijd in deze beloftes in de marketing is namelijk niks zeker.
Welke relevante opleidingen of trainingen heb je gevolgd?
Wij hebben veel opleidingen en trainingen gevolgd om de kwaliteit van mijn diensten te waarborgen.
Waarom ben je begonnen met dit type werk?
Onze passie ligt in het helpen van bedrijven, zowel groot als klein. We maken het verschil door onze diepgaande kennis en uitgebreide ervaring in te zetten om elk bedrijf vooruit te helpen.
Waarom moet ik investeren in SEO
SEO is het optimaliseren van de website. Door de website te optimaliseren betaal je minder voor je advertentie (SEA) en zorg je ervoor dat er meer bezoekers naar je website komen. Met SEA betaal je voor je bezoekers voor SEO niet of nauwelijks.