Digitale of papieren administratie?
Volledig digitale administratie.
Wij streven efficiëntie na voor onze ondernemers. Dit om ervoor te zorgen dat ondernemers zo min mogelijk tijd kwijt zijn met de administratie.
Wij verwerken GEEN papieren/schoenendoos administraties. Als je hier naar op zoek bent moet je NIET bij Harvest Finance zijn.
Wij streven efficiëntie na voor onze ondernemers. Dit om ervoor te zorgen dat ondernemers zo min mogelijk tijd kwijt zijn met de administratie.
Wij verwerken GEEN papieren/schoenendoos administraties. Als je hier naar op zoek bent moet je NIET bij Harvest Finance zijn.
Wat kun je vertellen over je werkwijze?
Wij streven als kantoor de meest effectieve en efficiënte manier van werken na. Zowel voor onze ondernemers als voor ons als kantoor. Wij weten namelijk dat ondernemers zich moeten kunnen focussen op zijn/haar core business. Hier wordt immers het geld mee verdiend.
Hoe wij dit doen? Door te werken met de meest innovatieve software en steeds te onderzoeken of er processen voor optimalisatie vatbaar zijn. Daarnaast zijn wij van mening dat wij echt waarde kunnen toevoegen voor onze cliënten door hen te voorzien van goed advies. Om hier tijd voor te krijgen is het noodzakelijk dat de basisprocessen geautomatiseerd plaatsvinden.
Hoe wij dit doen? Door te werken met de meest innovatieve software en steeds te onderzoeken of er processen voor optimalisatie vatbaar zijn. Daarnaast zijn wij van mening dat wij echt waarde kunnen toevoegen voor onze cliënten door hen te voorzien van goed advies. Om hier tijd voor te krijgen is het noodzakelijk dat de basisprocessen geautomatiseerd plaatsvinden.
Waarom zouden klanten voor jou moeten kiezen?
Wij werken volledig digitaal met cloud software. Ook op vakantie of in het buitenland heb jij hierdoor als ondernemer inzicht hoe jouw onderneming ervoor staat!
Wij zijn zelf specialisten in ons vakgebied en beschikken over het hoogste opleidingsniveau (Register Accountant). Hierdoor kunnen wij onze ondernemers beter adviseren dan de doorsnee boekhouder die geen opleiding heeft gevolgd.
Voor de zaken die zelfs voor ons te hoog gegrepen zijn, schakelen wij specialisten in. Omdat we willen dat onze ondernemers goed advies krijgen!
Wij zijn zelf specialisten in ons vakgebied en beschikken over het hoogste opleidingsniveau (Register Accountant). Hierdoor kunnen wij onze ondernemers beter adviseren dan de doorsnee boekhouder die geen opleiding heeft gevolgd.
Voor de zaken die zelfs voor ons te hoog gegrepen zijn, schakelen wij specialisten in. Omdat we willen dat onze ondernemers goed advies krijgen!
Wat zijn de maandelijkse kosten?
Onze maandelijkse tarieven beginnen bij EUR 79,- excl. BTW (10 transacties per maand)
Om een goede inschatting te maken wat de maandelijkse kosten zullen worden is het van belang om een geheel vrijblijvende kennismakingsafspraak te plannen. Tijdens deze afspraak kunnen wij een goed beeld vormen van jouw onderneming en het aantal transacties (inkoop- en verkoopfacturen, bonnetjes, kastransacties en banktransacties) wat er op maandelijkse basis door de onderneming heen gaat. Dit aantal transacties is namelijk bepalend voor het maandelijkse bedrag.
Om een goede inschatting te maken wat de maandelijkse kosten zullen worden is het van belang om een geheel vrijblijvende kennismakingsafspraak te plannen. Tijdens deze afspraak kunnen wij een goed beeld vormen van jouw onderneming en het aantal transacties (inkoop- en verkoopfacturen, bonnetjes, kastransacties en banktransacties) wat er op maandelijkse basis door de onderneming heen gaat. Dit aantal transacties is namelijk bepalend voor het maandelijkse bedrag.