Wat onderscheidt The Underdog van anderen?
Wij werken niet voor jou, maar we werken mét jou. Het liefst gaan we hierbij een langdurige samenwerking aan. Wij geloven namelijk niet dat we het verschil gaan maken door aan een paar knoppen te draaien en vervolgens ieder weer zijn eigen weg gaat. Wij willen dus echt een samenwerking voor een langere periode aangaan, zodat we voldoende tijd en energie in jouw bedrijf kunnen stoppen en samen kunnen groeien.
Bovendien kijken we altijd goed of er een match is, voordat we een samenwerking aan gaan. Geloven we zelf niet in bepaald idee of in de beoogde groei? Dan zijn we hier realistisch en vooral eerlijk in. Als wij namelijk twijfels hebben, gaan we jou niet het allerbeste kunnen helpen.
Bovendien kijken we altijd goed of er een match is, voordat we een samenwerking aan gaan. Geloven we zelf niet in bepaald idee of in de beoogde groei? Dan zijn we hier realistisch en vooral eerlijk in. Als wij namelijk twijfels hebben, gaan we jou niet het allerbeste kunnen helpen.
Voor welke klanten werkt The Underdog?
Wij willen werken voor bedrijven die zich al bewezen hebben, maar op dit moment niet verder komen in hun bedrijfsgroei. In veel gevallen gaan we hierbij een samenwerking op uurbasis aan, maar in sommige gevallen gaan we ook partnerships aan. Zo’n partnership kan bijvoorbeeld inhouden dat we samen gaan ondernemen. Het idee hierachter is dat we jou helpen groeien, maar dat we daar zelf ook risico’s in nemen. Zelf hebben we meer dan voldoende ervaring om een bedrijf vanuit een 'underdog-positie' te laten groeien, want we hebben een aantal platformen in eigen beheer waarbij we deze groei ook gerealiseerd hebben. We weten dus wat erbij komt kijken om een bedrijf succesvol te maken.
Waar zijn jullie sterk in?
1) Leadgeneratie: we zijn ooit gestart door kleinere klanten individueel te helpen met hun marketing. Maar zo kun je het verschil niet maken. Daarom is besloten om de krachten te bundelen in een platform dat dit verschil wél kon maken. Dit heeft geresulteerd in meerdere eigen leadgeneratie platformen.
2) E-commerce: Naast onze leadgeneratie platformen hebben we bovendien ook een succesvol eigen e-commerce website in beheer. Hierbij zijn we een partnership met een designer aangegaan, waarbij de samenwerking verder gaat dan alleen het overnemen van de online marketing activiteiten.
3) Marketing- en sales vraagstukken: Tot slot zijn er klanten die we niet kunnen helpen door ze via een platform te ondersteunen. Die helpen we zelfstandig met hun marketingactiviteiten. We hebben het hier dan over klanten die de potentie hebben om met hun eigen website of webshop te groeien, zonder dat er een front met andere spelers voor nodig is. Veelal gaat het hierbij om middelgrote MKB bedrijven.
2) E-commerce: Naast onze leadgeneratie platformen hebben we bovendien ook een succesvol eigen e-commerce website in beheer. Hierbij zijn we een partnership met een designer aangegaan, waarbij de samenwerking verder gaat dan alleen het overnemen van de online marketing activiteiten.
3) Marketing- en sales vraagstukken: Tot slot zijn er klanten die we niet kunnen helpen door ze via een platform te ondersteunen. Die helpen we zelfstandig met hun marketingactiviteiten. We hebben het hier dan over klanten die de potentie hebben om met hun eigen website of webshop te groeien, zonder dat er een front met andere spelers voor nodig is. Veelal gaat het hierbij om middelgrote MKB bedrijven.
Hoeveel ervaring hebben jullie?
The Underdog bestaat in feite al sinds 2010, maar is pas sinds 2021 bekend onder deze naam. Sinds die tijd is er een hoop veranderd en is het bedrijf behoorlijk gegroeid. Met meer dan 15 specialisten werken we nu dagelijks aan zowel onze eigen projecten als ook aan diverse projecten van opdrachtgevers.
Welke kernwaarden vindt The Underdog belangrijk?
1) Relaties opbouwen: We zoeken altijd naar de perfecte match om een langdurige samenwerking op te bouwen. 2) Recht door zee: Wij geven onze eerlijke mening. Als we ergens niet achter staan, zeggen we dit ook. 3) Duurzame ambitie: Ons ultieme doel is een geheel zelfvoorzienend kantoorpand. 4) Resultaatgericht: Focus is key! Wij kijken altijd met welke kanalen we het beste rendement behalen. 5) Ondernemende cultuur: Altijd bezig met het uitrollen van nieuwe projecten; stilzitten kennen we niet. 6) Plezier maken: We hebben een hecht team waarmee gelukkig ook voldoende gelachen wordt!